Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Έχω πολλά και σημαντικά να πω αλλά προτιμώ να σας μεταφέρω σε κάποιες εικόνες που κράτησα με το blakberry την δεύτερη ημέρα του έτους σε μια μικρή βόλτα που έκανα στο Manhattan...


http://www.youtube.com/watch?v=3V2hFjHPoj0

Σύντομα σε επόμενη ανάρτηση θα αναφερθώ σε πολλά από αυτά που σήμερα σας γέμισαν ερωτηματικά (αν και ψοφάτε για αίμα. τσακωμούς και χοντρούς δημόσιους καυγάδες σας έχω κόψει Ελληναράδες μου) αλλά λίγο υπομονή. Στην ώρα τους και στην κατάλληλη στιγμή. Μια βιάζεσθε.

Εξ άλλου το Blogάκι μου δεν είναι και εντελώς έτοιμο. Θέλει ακόμα πολύ δουλειά...

Είναι και το άλλο, δεν θέλω να δώσω υποσχέσεις για συνεχείς αναρτήσεις, -διότι αποκαλύψεις είπα δεν θέλω να γίνονται από εδώ αν και το βλέπω αναπόφευκτο όπως πάνε τα πράγματα - διότι οι καθημερινές υποχρεώσεις μου, το κυνήγι για τον άρτον και τον επιούσιο αλλά κυρίως  το βαρύ και φορτωμένο  πρόγραμμα μου δεν μου το επιτρέπουν. 


Υπόσχομαι όμως  ότι μια από τις προσεχείς αναρτήσεις μου θα δώσει πολλές απαντήσεις  για το υστερόγραφο στο  editorial του κεντρικού portal και είμαι σίγουρος ότι θα κάνει (πάλι) αρκετούς-σε Νέα Υόρκη και Αθήνα - να χάσουν κυριολεκτικά τον ύπνο τους...

 Πάντως μια φορά την εβδομάδα, για αρχή νομίζω καλά είναι, θα το ενημερώνω.

Εσείς καλού κακού κρατήστε το στις σελίδες που επισκέπτεσθε καθημερινά μια ματιά δεν βλάπτει ποτέ δεν ξέρεις... Και που ξέρετε καμιά φορά οι εξελίξεις αλλά κυρίως η ψυχολογία μπορεί να παίξουν καταλυτικό ρόλο και έτσι ο μετρητής  που μετρά τα χτυπήματα να τρελαθεί πάλι..

Προς το παρόν θα ήθελα την ησυχία μου. Το απολαμβάνω τόσο πολύ αυτό το διάστημα που ετοιμάζουμε  μια νέα μεγάλη έκπληξη...

Για αυτό και έχω "ηρεμήσει" και δεν κάνουμε αναρτήσεις με αποκαλύψεις για όσα έχουμε προαναγγείλει.. Να τελειώνουμε πρώτα την δουλειά και μετά πάλι εδώ είμαστε...
Το αρχείο να είναι καλά, και είναι πολύ καλά κλειδωμένο και ασφαλισμένο όσες προσπάθειες με hakers και να γίνουν στα email μας τίποτα δεν θα βγάλουν! Σας διαβεβαιώνω.

Ως τότε ηρεμία,  και καλά μου "φιλαράκια" μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι...(για λίγο) μη τρελαθούμε κιόλας.  λοιπόν εις το επανιδείν. Καλή συνέχεια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου